onsdag 11 mars 2009

Lotten

Jag fick en trisslott i julklapp. En sån där med en massa olika skrapmöjligheter som gör att det känns som om man måste vinna massor med pengar. Först glömde jag skrapa den, sen ville jag inte skrapa den. Jag gick runt och fantiserade om att jag vann två miljoner på den. Tyckte att det var en lite lagom summa att fantisera om. Tänkte att jag kunde lösa mig från mina bolån med den ena miljonen och trygga livet med den andra, eventuellt också köpa en ny gitarr. Nu har jag fantiserat så mycket om mina två miljoner att jag inte vågar skrapa lotten. Jag har givetvis kollat bäst före-datumet, någon måtta på galenskaperna får det vara, jag har gott om tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den jag fick var en nit! Alltså måste det vara mer sannolikt att din lott har de två miljonerna! Skrapa!

enterthedragon sa...

har inte vågat ännu, snart!