lördag 9 maj 2009

En frulle (redan publicerad på fejjan)

Jag inledde med ett par glas äppeljuice då jag var lite torr i munnen av vindrickandet igår. Sen byggde jag upp med ett par skivor rostat bröd med olika sorters ost på, kände mig wild och toppade med lite Keso på den ena. Efter det gick jag på en ganska väl tilltagen omgång scrambled eggs och ett par rädisor som jag spontanlagt på tallriken. Efter det kände jag mig lite rådvill när det gällde hur jag skulle fortsätta. Jag tog ett par skivor ganska grovt bröd med brieost på och ett hårdkokt ägg medan jag funderade. Den sprakande finalen bestod av några pannkakor med lingonsylt innan jag avrundade med lite färsk frukt. Kände att jag behövde ta igen mig lite efter detta kulinariska styrkeprov och tog en kopp kaffe i en fåtölj.

Inga kommentarer: