söndag 14 mars 2010

Ett brev till en vän (aka Jag skojar till det pt2)

Mitt mail med information till Pesa riskerade att bli förbannat tråkigt, så jag lade ut texten lite och nu tänkte jag att detta var av ett fasligt allmänintresse.

Hej!
Jag heter Rickard Oskar Lindblom, jag är 185 cm lång och snart 30 år gammal. Mitt personnummer är ******-**** och jag bor på ***** ***** gata 3, *** ** Hägersten. Jag går i klass H09j1 på intitutionen för journalistik, medier och kommunikation på Stockholms universitet. När jag inte går i skolan gillar jag musik, både att spela och lyssna. Min favoritskiva just nu är King of jeans med Pissed Jeans. Jag spelar trummor och lite gitarr. Jag tycker också om att vara med kompisar och att läsa böcker, just nu läser jag Janne Olssons (Norrmalmstorgsdramat) självbiografi, den är dåligt skriven men ändå väldigt intressant. Jag har en mamma och en pappa som bor i Eskilstuna och en lillebror som bor i Malmö. Min favoritfilm är Blues brothers och mitt passnummer är ********.

Jag söker folk i 28-32årsåldern att pennfajtas med, hoppas att vi hörs!

/Rickard, Stockholm

1 kommentar:

Boo sa...

haha klockrent skämt att skriva "dåligt skriven" istället för "illa skriven"! kudos!