onsdag 7 april 2010

Traktor vacation

Vi gör några slags teaserfilmer inför singeln som kommer den femte maj, här är den första:

Where Water Goes - Part 1 from TRAKTOR on Vimeo.


Vi kanske kan börja med att fastslå att det inte är jag som är skaparen av dessa filmer. Där står jag blek och lite pluffsig (för att vara jag), bärandes en frisyr som vi alla kanske kan enas om är under all kritik. Dagen innan har vi varit med om ett sjöslag av sällan skådat slag. Jag glömde ta med badbyxor när jag åkte till Italien på sommaren, kunde efter många om och men köpa ett par svindyra. Ja, jag försökte vara lite lustig. Jag hoppas att man inte tror att detta är mitt naturliga sätt att hoppa i vatten. När jag tänker efter är kanske mitt naturliga sätt att hoppa i vatten minst lika lustigt. När jag tänker efter lite till är jag inte så förtjust i att hoppa i vatten.

Inga kommentarer: