fredag 1 augusti 2008

Sommarlättja

Jag är så sanslöst dålig på det här. Nu har den här skapelsen blivit ett forum där jag ber om ursäkt för att jag inte skriver. Inte ok. Jag ber visserligen mest om ursäkt inför mig själv - ingen vet ju att den här saken finns. Jag skulle kunna skylla allt på att jag slipar på ett stordåd. Det skulle vara lite utav en lögn, bara lite. Vänta några dagar och se...
Jag är lite känslig mot getingstick. På jobbet idag var det en geting som trakasserade mig i ett par timmar. Mitt under ett köp kommer den varpå jag får panik och slår till den så att den flyger rakt i ansiktet på en kund. Han gjorde det enda rätta och stampade på den innan han mumlade "I killed it", varken mer eller mindre.

En annan dag ska jag skriva nåt vettigt, kanske om Dexter.

Inga kommentarer: