fredag 24 oktober 2008

Två konversationer

Seven eleven, Götgatan, Stockholm natten mellan 17 och 18 oktober runt 02:00
- Ööööh, jag vill ha folköl
- Vill du ha lösa finns de i kylen därborta, vill du ha sex så finns det bakom disken
- Ok, jag tar sex
- Wooo, sex bakom disken
- Ja...
- Åååh, jag ska också ta sex bakom disken
- Hm
- Vad ska du ha? Kom igen, sex bakom disken
- Ja...
- Vad kostar sex bakom disken?
- 70 kronor

Slussens tunnelbanestation, Stockholm natten mellan 17 och 18 oktober runt 04:30
- Får jag ta en folköl av dig?
- Nepp, jag har bara två kvar.
- Komigen!
- Vill du höra en pest eller kolera?
- ?
- Skulle du hellre knulla med din egen mamma eller börja varje dag med att äta liite av din pappas bajs?
- Vafan säger du?
- En pest eller kolera
- Vad fan säger du om min mamma?
- Alltså i teorin...
- Vafan drar du in min mamma i det här för?
- Alltså inte din mamma riktigt, mer teoretiskt...
- Jävligt onödigt att dra in min mamma i det här!
- Mmmm...
-

Inga kommentarer: