tisdag 19 januari 2010

2009 - vad jag minns.

Jag började skriva en sammanfattning av mitt 2009 förut, när det fortfarande var aktuellt med sånt. Är det någonsin aktuellt? Min sammanfattning blev väldigt lång och sanslöst tråkig iallafall. Här kommer kortvarianten:
Jag: åkte inte på turné, såg Bruce Springsteen på stadion, var i Paris, tjänade massor med pengar och brände allt på vad som närmast kan räknas som vin kvinnor och sång, ...och en cykel, spelade in en ny skiva, såg Neurosis, blödde näsblod för första gången i mitt liv, fick en inneboende, började plugga, tittade på massor av tv-serier, såg the Jesus Lizard och spelade in med Lindblom & Lindblom.

Mitt nyårslöfte var att jag skulle bli gladare och det gick bra.
Mitt nya nyårslöfte är att jag ska bli bra på att lösa korsord.

Så, nu var det avklarat. Nu blickar vi framåt.

Inga kommentarer: