tisdag 5 januari 2010

Vårtermin

Ok, usually I don't do this men det var ju kul.

1: YOUR ROCKSTAR NAME: (first pet and current street name):
Putte Ellen Fries

2: YOUR MOVIE STAR NAME: (grandfather/grandmother on your mom's side, your favourite candy):
Rune Kanelbulle

3: YOUR "FLY GIRL/GUY" NAME: (first initial of first name, first two or three letters of your last name):
R-LIN.

4: YOUR DETECTIVE NAME: (favorite animal, favorite color):
Monkey Black

5: YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, city where you were born):
Oskar Eskilstuna

6: YOUR STAR WARS NAME: (first 3 letters of your last name, last 3 letters of mother's maiden name, first 3 letters of your pet's name):
Linderput

7: JEDI NAME: (middle name spelled backwards, your mom's maiden name spelled backwards):
Rakso Rednange

8: SUPERHERO NAME: ("The", your favorite color, the automobile you drive):
The Black Bike

Jag ångrar mig, det var skittråkigt och kanelbulle är inget godis, jag har inget favoritdjur och min cykel är ingen "automobile". Det här var bara mitt sätt att komma tillbaka från julkoman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, angående sexan. Heter din mor Ingred va?

enterthedragon sa...

japp, Ingred.