tisdag 30 september 2008

On a roll.

September har visat sig vara en rekordmånad i den här grejen, nionde inlägget! Jag har skärpt mig lite.

Tänkte skriva igår men jag avled på soffan efter I ditt ansikte. Ett inte så bra program om jag ska vara helt ärlig, ändå tittar jag på det varje vecka. Magnus Betnér är ju rolig, eller, egentligen är han inte så rolig. Det är roligt att han är är skarpsynt och har ett öga för detaljer åtminstonde. Ok han är rolig. Men han upprepar sig. Det är inte roligt. En annan sak som inte är rolig är den där killen som hänger med Magnus i programmet, att han ens kallar sig komiker är någon slags skymf mot en hel yrkeskår.

2 kommentarer:

Robert Lindblom sa...

är det bobbo krull som skymtas i trailern till det pogrammet?

enterthedragon sa...

yes - en kommentar!
japp, han är med som fan. och ja, han är precis som vanligt.